A Kampánymenedzsment (Campaign Management) alrendszer hatékonyan támogatja kampányok, célcsoportok létrehozását, kampányok végrehajtását különböző csatornákban és a kampányok sikerességének mérését, elemzését.
A Kampánymenedzsment alrendszer integráltan működik együtt az Basic CRM és SFA alrendszerekkel, biztosítva az ügyféllel történő interakciók teljes kontrollálhatóságát.
A rendszer biztosítja párhuzamos kampányok futtathatóságát, illetve a kampányok automatikus, eseményvezérelt indítását.
- Célcsoportkezelés: Célcsoportok átvétele az analitikus rendszerből. Opcionálisan lehetőség van célcsoportképzésre a Kampánymenedzsment rendszeren belül is, a rendelkezésre álló ügyféladatok, ügyféltulajdonságok és az ügyfelekhez tartozó termékek adatai alapján.
- Csatornakezelés: A Kampánymenedzsment rendszer integrálható a kommunikációs csatornákkal, akár kétirányú kapcsolatot kiépítve. A rendszer kezelni képes az SMS, email csatornákba küldött és fogadott üzeneteket, összekapcsolható telefonhívásokat és DM leveleket kezelő rendszerekkel (pl.: IVR, Call Center, Print Shop, TcT, Maileon). Igény szerint bővíthető más médiumok – például internetes hirdetési kampányok – irányába.
- Ügyfélszolgálat figyelés: Az egyik legfontosabb kommunikációs csatorna az ügyfelek felé az Ügyfélszolgálat. Az Ügyfélszolgálattal kapcsolatba lépő ügyfelek interakcióit a Kampánymenedzsment is figyeli és kampányhoz köti.
- Termékajánló: Lista alapú termékajánlások és priorizálások kezelése. A lista az értékesítés folyamata során végig „szem előtt van”, bármikor felhasználható.
- Kampánylétrehozás és futtatás: Kampányok létrehozása, futtatása. A kampányokat ütemezetten, programban is lehet futtatni.
- Kampány monitoring: Kampányok futtatásakor az ügyfélvisszajelzések alapján a rendszer összeköti az egyes interakciókat, ezzel teszi mérhetővé egy kampány sikerességét.
- Automatizált, eseményvezérelt kampányok: Lehetőség van definiált kampányok automatikus futtatására időzítés vagy egyéb szabályokkal meghatározott esemény bekövetkeztekor.
- Analitikus adatbázis töltés: Interfészt biztosít minden, a kampányokkal összefüggő adatot melyeken elemzéseket lehet végezni. Az elemzéshez és nyomkövetéshez szükséges adatokat a Business Navigator rendszer egészéből és megfelelően kialakított eljárások alapján gyűjti.