Történetünk

  •  

    1996

    Megalapítottuk a Quattrosoft Kft-t

    1996.04.06 - Miután 4 évig betéti társasággként működtünk, 1996-ban eldöntöttük, hogy cégformát váltunk, és a továbbiakban kft-ként dolgozunk. A cég neveként megtartottuk a Quattrosoft-t.

    IQSoft együttműködés

    1996.09.01 - Startégiai együttműködési megállapodást kötöttünk az IQSoft-tal, melynek keretein belül az IQSoft legnagyobb projektjeiben vettünk részt.

  •  

    1998

    Sikeres ISO 9001 tanúsítás

    1998.06.24 - Fél éves felkészülés után sikeresen teljesítettük az elvárásokat és megkaptuk a tanúsítást.

  •  

    2001

    Átadtuk a magyar vízum rendszert

    2001.05.04 - Az IQSoft alvállalkozójaként elkészítettük a magyar vízumrendszert, mely a teljes vízumkiadási folymatot támogatta.

  •  

    2004

    Átadtuk a schengeni vízum rendszert

    2004.12.31 - Egy év fejlesztés után átadtuk a schengeni előírásoknak megfelelő vízumrendszert.

  •  

    2006

    A BürOffice elindulása

    2006 tavaszán sok egyeztetést követően eldöntöttük, hogy fejlesztünk egy olyan rendszert, amivel a vállalatok meg tudják oldani a különböző üzleti területek hatékony munkavégzését. Már a kezdetektől a folyamatok és digitális tartalmak egy helyen történő kezelését tartottuk szem előtt. Ez a rendszer lett a BürOffice.

  •  

    2009

    BürOffice bevezetés az E.ON-nál

    Több, mint féléves munka erdeményeként az E.ON megkezdte a BürOffice rendszer használatát az ügyfélszolgálati területen.

  •  

    2010

    Certop tanúsítás

    2010.04.08-án a BürOffice rendszerrel megszereztük a Certop iratkezelésre vonatkozó tanúsítványát.

    BürOffice bevezetés az Allianz-nál

    2010.04.30-án élesítettük a BürOffice rendszert az Allianz Hungária Zrt-nél.

    Business Navigator bevezetés az Allianz-nál

    2010.08.30-án elindult a Business Navigator operatív CRM rendszer az Allianz-nál.

  •  

    2011

    Szponzoráció

    2011.07.30 - 2011-től az atlétika iránti elkötelezettségből támogatjuk az évente megrendezésre kerülő magyar atlétikai versenyt, a Gyulai Memorial-t.

  •  

    2013

    BürOffice bevezetés a Raiffeisen-nél

    2013.10.12 - Élesbe állt a BürOffice a Raiffeisen Bankban. 

  •  

    2015

    Mobil CRM bevezetés az Allianz-nál

    2015. novemberében sikeresen átadtuk az Allianz részére a mobil CRM rendszert, melyet az üzetkötők Android készülékeken tudnak használni.

    BürOffice bevezetés a Generali-nál

    2015.12.17-én elnult a BürOffice rendszer a Generali Zrt-nél.

  •  

    2017

    ISO 27001 audit

    2017.03.17 - 8 hónapos felkészülés után sikeresen teljesítettük az elvárásokat és megkaptuk az ISO27001 tanúsítást.

  •  

    2019

    BürOffice bevezetés a Diákhitelnél

    2019.04.02-án élesítettük a BürOffice rendszert a Diákhitel Központ Zrt-nél.

  •  

    2020

    Vezetőség átalakítás

    2020.01.27-én átalakítottuk a Quattrosoft vezetőségét, és megújult startégiával, új lendülettel kezdtük el 2020-as évet.

    Új működési modell

    2020.09.01. Megismerkedtünk egy amerikai cégirányítási modellel, aminek a Quattrosoft-ban történő bevezetése mellett döntöttünk. Ez egy hosszú, 18 hónapos folyamat első lépése.

  •  

    2021

    Átállás az EOS szerinti működésre

    2021.01.01-től elkezdtük az Entrepreneurial Operating System (EOS) szerinti működést.

  •  

    2023

    Audax bevezetés

    Fél éves munka után 2023.08.01-én az Audax Renewables átállt a BürOffice használatára.