Rólunk

 

Jól tudjuk, hogy egy nagyvállalat számára kiemelten fontos a megfelelő ügyfélkezelés, valamint a munkafolyamatok átláthatóságának biztosítása. Több, mint húszonöt éves szoftverfejlesztői tapasztalatunkat felhasználva arra törekszünk, hogy megkönnyítsük és hatékonyabbá tegyük ügyfeleink munkáját. Két sikeres szoftvercsomagunkat a BürOffice Digitális Platformunkat, valamint a Business Navigator Operatív CRM Rendszerünket elsősorban pénzügyi- és közműszolgáltató vállalatok figyelmébe ajánljuk.

A vállalat egyedi igényeinek felmérése után egy testreszabott, könnyen használható rendszert adunk át ügyfeleinknek. A szoftverek tervezése és fejlesztése mellett a beüzemelésében és az után követésben is aktívan közreműködünk. Működésünkre jellemző, hogy rövid reakcióidővel dolgozunk és a határidőket minden esetben betartjuk.

A Quattrosoft csapata már a kilencvenes évek közepétől fogva a hazai piac legnagyobb vállalatainál vett részt fejlesztésekben. Első sikeres munkáink egyike az Aegon Biztosítónál volt. Csapatunk magasan képzett szakemberekből áll, akik sokéves tapasztalattal rendelkeznek az elemzésben és tervezésben, valamint digitális vállalatirányítási rendszerek fejlesztésében.

Megbízható szoftvereink megoldást nyújtanak a nagyvállalatoknál leggyakrabban fellépő ddigitalizációs problémákra.

Legfőbb feladatunknak tartjuk, hogy segítsük partnereinket abban, hogy könnyedén átállhassanak egy kontrollálható, hatékonyabb munkavégzésre, és ezáltal lépést tartsanak a változó gazdasági környezettel.

Referenciáinkat itt tekintheti meg.