Digital Expert 

Új magyar mobil alkalmazás

 


Korlátozott információ áll rendelkezésre a munkavégzéshez, ugyanakkor nehézkes, késedelmes és nem biztonságos az adatrögzítés azokban a munkakörökben, ahol a munkavállalók tömegesen az irodán kívül dolgoznak - mint például a területi képviselők, értékesítők, biztosítási tanácsadók és műszaki csapatok. Mindez azonban hatékonyabbá és biztonságosabbá válik az új, hazai fejlesztésű munkaerő menedzsment mobil alkalmazás a MoWoM révén. "A szoftverrel a munkatársak akár saját okostelefonjukon biztonságosan hozzáférhetnek a munkájukhoz szükséges információkhoz, rendszerekhez, végül a munkavégzés eredménye azonnal rögzítésre kerülhet" - mondta Tresch András a fejlesztő, a Quattrosoft Kft. ügyvezetője.

Kézhez álló feladat
Az alkalmazás nem csak azonnal elérhetővé teszi a szükséges adatokat, hanem egységes felületet is biztosít a háttéralkalmazásokhoz. Ha például egy értékesítő hívást az ügyfelétől, azonnal megjelenik a telefonján az ügyfélkapcsolat teljes előtörténete. Emellett a szoftver minden munkatárshoz készségmátrixot rendel, így azt látja, ami számára a munkavégzéshez szükséges. Az adatbevitel megkönnyítésére a back office-ban dolgozó munkatársak az interakció eredményétől függően a munkafolyamatba illeszkedő akciókat akár előre is fel tudják tölteni adatokkal, így a feladat gyorsan megoldható.

Intelligens adatszűrés
Az információs kor legnagyobb kihívása a megfelelő információ megtalálása. A MoWoM egyik innovációja, hogy az egyre duzzadó adathalmazt tematikusan szűri is és azokat bocsátja az érintett munkatárs rendelkezésére, amelyek a mobilmunkáját támogatják. A filterezés mellett a szoftver rangsorol is: ha például egy telekommunikációs vállalatot egyszerre riasztanak adatmentésért és azért, hogy állítsa helyre a kapcsolatot, ha leszakadt egy vezeték, a rendelkezésre álló adatok alapján skálázza, melyik beavatkozás a sürgősebb vagy fontosabb.
mowom01.jpg


Valós idejű riportok, javuló hatékonyság

Az innovációt már eredményesen használja az egyik hazai biztosítótársaság több ezer munkatársánál. A tapasztalatok nagyon kedvezők. "A MoWoM egyik előnye, hogy hibátlan adatáramlást biztosít a vállalat vezetősége felé. Az adatok adminisztrációjával általában - tisztelet a kivételnek - péntek este, de gyakran inkább a hónap utolsó munkanapján foglalkoznak az érintett munkavállalók. Gyakran nem is találnak meg minden adatot a desktopon - itt ez a lehetőség kizárt. A feldolgozási arány jóval magasabb ráadásul valós idejű" - mondta Tresch András.
A rendszer használatának egyik előnye, hogy a munkavállalóktól kapott adatok szinte valós időben kerülnek bevitelre, pontosak és a valóságot tükrözik. Ráadásul az adatok folyamatosan monitorozhatók és minden érintett számára elérhetők. Ez megkönnyíti a menedzsment számára, hogy beavatkozzon a folyamatokban, ha arra van szükség. Egészen könnyű például annak utánamenni, miért sokkal alacsonyabb vagy éppenséggel magasabb a konverziós arány egy-egy városban vagy megyében, ha ez a helyzet.

Technikai háttér, biztonság
A MoWoM Android, Windows mobil és iOS alkalmazás platformra fejlesztett natív alkalmazás, mely egyszerre akár több ezer munkavállaló menedzselésére is képes. A Windows mobil é

s iOS platform fejlesztése jelenleg is folyik. Így akár BYOD (bring your own device) rendszerben is használható, azaz a munkavállaló saját okostelefonját használhatja a munkahelyen.

A feladattal kapcsolatos adatok a zárt alkalmazáson belül maradnak, az adatszivárgás ellen titkosított lokális adatbázis véd. Nem lehet lementeni az adatokat, aki printscreenelni próbál, elfeketült képernyővel találkozik.

A szoftver főbb funkciói között megtalálható a feladatok, naptár és emlékeztetők menedzselése; geolokációs adatok használata, helyszínhez kötődő műveletek végrehajtása; fényképezés, dokumentumok rögzítése, beküldése; vonalkód és QR kód alapján beazonosítás és adat,illetve dokumentum hozzáférés. További speciális eszközök integrálásával megoldható a helyszíni nyomtatás, a digitális aláírás és akár a bankkártyás fizetés támogatása is.